marți, 7 iulie 2015

Beth Hart la Sala Palatului pe 21 iulie


Am ascultat-o pe Beth Hart întâmplător acum câţiva ani. Piesa pe care am auzit-o prima dată a fost My Favourite Things. Mi-a plăcut de la început vocea ei - un mix vocal intre Janis Joplin, Etta James, Billie Holiday, Otis Redding si Amy Winehouse, iar versurile m-au impresionat.

Mai târziu am aflat că Beth a avut o adolescenţă (şi o tinereţe) zbuciumată, marcată de abuzul de alcool, droguri, cât şi pierderea unei surori din cauza HIV. Beth este genul de artistă care şi-a găsit inspiraţia în propria suferinţă - fiind diagnosticată cu tulburare bipolară, şi care a fost descoperită pe străzile din LA. de un manager din industria muzicii.

Dacă nu aţi auzit-o până acum, vă recomand interpretarea ei a unei melodii iniţial cântate de Etta James. Mie îmi place originalul, aşa că apreciez foarte mult un cover bun:

În caz că v-am convins, nu uitaţi să comandaţi bilet de aici pentru concertul care va avea loc la ora 19, pe 21 iulie 2015, în Sala Palatului din Bucureşti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.