luni, 20 aprilie 2015

Ane Brun în România

Îmi  amintesc de prima dată când am ascultat o melodie cântată de de Ane Brun. Era Song no. 6 (împreună cu Ron Sexsmith); am fost impresionată de vocea ei, de versuri, de tot...Apoi am aflat că Ane Brun cântă şi o melodie cu o formaţie care-mi place foarte mult, Koop - Island Blues. 



Ane Brun interpretează şi cover-uri, pe care le face mai bune decât originalul lor, de exemplu Halo. Această norvegiancă te încălzeşte cu sensibilitatea ei şi te impresionează cu un stil unic. Pe 10 mai, de la ora 20:00, la Sala Radio din Bucureşti, Ane Brun va susţine un concert excepţional.


Biletele pentru acest eveniment costă 95, 135, respectiv 175 de lei în funcţie de categorie şi pot fi achiziţionate prin reţeaua Eventim (magazinele Germanos, Orange Shop, Vodafone, Domo, librăriile Cărtureşti şi Humanitas) şi online pe www.eventim.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.