joi, 26 martie 2015

Există o aplicaţie pentru orice?

Nu folosesc multe aplicaţii, doar cele mai populare, cum ar fi Whatsapp, Accuweather, hărţi, aplicaţii pentru taxi, transport public, email sau pentru citit (am un telefon fără acces la un appstore bogat). Aplicaţiile mele preferate sunt cele dedicate muzicii, cum ar fi Shazam.

Dar cel mai mult mi-ar plăcea să existe una care să facă legătură cu creierul meu când dorm, să-mi înregistreze visele şi să facă filme pe care eu să le pot urmări a doua zi. Cer prea mult?

Atunci măcar una care îmi arată unde se duc banii din taxele mele şi ce se întâmplă cu ei mai departe. Am contribuit cu vreun ban la modernizarea vreunui spital? Sau l-am ajutat pe încă un politician să-şi mai cumpere o maşină fiţoasă? Aş vrea să existe un fel de marcaj virtual pe banii fiecărui contribuabil, pentru ca ei să fie uşor de urmărit.

Dacă guvernul şi autorităţile locale ar fi transparente şi m-aş pricepe, aş face această aplicaţie gratuită pentru toţi românii. Administraţia publică ar trebui să mă şi plătească şi s-ar întoarce astfel nişte bani la mine. În caz că ar avea succes, poate că oamenii ar ieşi mai des să protesteze împotriva proastei alocări a fondurilor şi s-ar schimba ceva în bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.