vineri, 2 ianuarie 2015

Revelion ”de vis”

Mulți oameni, mai ales tineri, nu vor să stea de Anul Nou acasă, așa că își planifică din timp excursii care includ și party-uri de Sărbători. Dar unii nu au bani de ceva special sau se trezesc fără planuri în ultima clipă, așa că își petrec ”noaptea dintre ani” într-un pub din orașul lor. Sfatul meu e să vă interesați dinainte ce muzică se ascultă acolo, dacă nu vreți să vă ruinați seara.

Cred că cel mai înțelept este să mănânci acasă, pentru că e posibil să ai surprize cu meniul (dacă ai plătit relativ puțin); și dacă ești genul care nu se abține de la băutură și se îmbată până la miezul nopții, ar fi cazul să nu plătești ceva open bar. Multe localuri cer o taxă de intrare care include doar muzica - dj sau live - și în rest stai la coadă să-ți iei ceva de băut, după care stai la coadă la baie...

Într-un astfel de loc unde poți să tai fumul cu un cuțit am fost și eu la ”cumpăna dintre ani”, unde am avut proasta inspirație să plătesc și mâncarea. Dacă aperitivul a fost ok, cu excepția faptului că nu prea aveai loc unde să mănânci stând jos, platoul cald a fost mai mult o gustare lejeră, deși gustoasă. Desertul a fost însă o improvizație constând în frișcă cu urme fine de fructe.

În ofertă era inclus un brunch pentru a doua zi, dar așa zisa supă de roșii era de fapt un sos de pizza. Am aflat că bucătarul avusese un accident și era ”haos”. Pentru că i-am atras atenția chelneriței, atunci când am apucat, că a uitat să ne aducă băuturile comandate - mi-era sete după sosul picant - a trebuit să ascult un discurs în care ea îmi spunea că e singura de serviciu și că dormise doar 2 ore.

Toate astea nu ar fi fost o problemă dacă dj set-ul era pe ok, dar nu ne-a plăcut, iar atmosfera nu era de mare distracție. Proiecții drăguțe, dar atât. Bineînțeles că nici un taximetrist nu a vrut să ne ia, că doar nu mergeam undeva departe în Ilfov, unde erau ei dispuși să facă o cursă. O plimbare la minus douăzeci și ceva de grade de la cea mai apropiată stație de metrou este mereu binevenită.

Totuși, acesta nu a fost cel mai rău Revelion de care am avut parte. Îmi amintesc de alți ani în care nu mi-a plăcut compania sau nu a fost bună organizarea și toată lumea a adus salată Boeuf, dar probabil cel mai rău a fost unul în care am ascultat muzică din anii '90, urmată de Karaoke. Decât așa, mai bine în stil englezesc: un pahar de șampanie la 12 noaptea și gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.