luni, 18 noiembrie 2013

Enciclopedia imobiliară

Deși mai sunt încă multe persoane care pun sau caută anunțuri de locuințe în ziar, site-urile de imobiliare sunt numeroase și concurența e acerbă. Când un astfel de site se lansează sau se rebranduiește, este nevoie de o promovare intensă pentru a impunerea pe această piață.
Imopedia.ro, de exemplu, a ales o campanie ”cu de toate”: spoturi video pentru diverse targeturi, un premiu pentru sugestiile cititorilor (eternul Samsung Galaxy S4) la care se adaugă câteva premii interesante din partea partenerilor portalului - vinuri de colecție, o tabletă, un sistem home cinema, un frigider și un aparat de aer condiționat. Adică lucruri de care ai nevoie când te muți la casă nouă, unde sărbătorești cu un vin bun scriind amețit pe Facebook ce realizat ești, de pe un gadget fancy bineînțeles.
Mă bucur că un site de imobiliare s-a hotărât să întrebe și publicul ce dorește, pentru că deja circulă bancuri despre anunțurile mincinoase, cel puțin prin omisiune, de pe astfel de site-uri. Mi-am exprimat și eu nemulțumirile aici, dar să sperăm că lucrurile vor sta mai bine în viitor.
Așa cum multe bresle au propriile lor cântecele, nu e de mirare că există o trupă indie cu numele Real Estate. Dar iată că și în România a apărut un clip în care agenții imobiliari să se regăsească. Este vorba de clișeul bărbatului care muncește prea mult și își neglijează soția; agentele imobiliare nu trebuie să se simtă excluse însă, pentru că există și un moment de tip ”Vivo per lei” cu colegele respectivului workaholic. Ce pot spune, doar Taxi putea să compună și să interpreteze așa ceva...
În final, vă las să vă căutați garsoniere de închiriat sau apartamente de cumpărat în vile din București. Eu mă duc să le las indicații prețioase celor de la Imopedia.



Un comentariu:

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.