vineri, 28 iunie 2013

Divertiland

Parcul acvatic de distracții bucureștean se găsește pe A1, aproape de West Park. Pentru cei care nu au mașină sau bani de taxi, există transport public de la metroul Păcii, din jumătate în jumătate de oră, începând cu 9: 30.

Divertiland este un loc în care poți să faci plajă și să te relaxezi în apa limpede. Dar nu astea sunt atracțiile principale, ci toboganele și piscina cu valuri. Există tobogane mai line pentru cei care vor doar să se distreze, dar și unele mai aventuroase, pentru dependenți de adrenalină. Eu am încercat doar trei, din care două mi-au mărit pulsul peste limitele normale. Mi s-a părut interesant că directorul tehnic a dat drumul la apă de pe telefon.


În piscina cu valuri artificiale, în schimb, poți învăța să surfezi, eventual după ce ai încercat să faci asta indoor, pe niște plăci speciale. E alternativa de vară la Internet surfing. Iarna se poate patina la Divertiland.

Pentru cei care au copii, e bine de știut că există multe locuri de joacă și personal care se ocupă de cei mici. Nici nu e nevoie să știți să înotați, apa nu este adâncă. În plus, sunt destul de mulți salvamari și colace.

Intrarea costă 50 de lei în timpul săptămânii și 80 de lei în weekend, iar cursurile de surf 50 de lei pe ședință (2 ore). Nu știu care sunt prețurile de la bar/restaurant, dar am văzut pe site că au și unele promoții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.