luni, 27 mai 2013

Reciclati, reutilizati, dar nu reduceti

De curand am incercat sa-mi vand telefonul pe un site de anunturi gratuite, dar nu am reusit. Nu inteleg de ce nu am avut succes, era un raport-calitate pret foarte bun; dar poate voi avea mai mult noroc cu un kimono de karate (insotit de centura albastra) si o geaca de piele retro-biker. Pana una alta, m-am hotarat sa nu mai vand telefonul si am descoperit minunata lume a site-urilor de mica publicitate.
Pentru cei care nu au avut inca aceasta experienta, exista aceasta parodie dupa un hit Backstreet Boys - de la Weird Al - care descrie mania de a cumpara chestii inutile, dar relativ ieftine, din thrift shop-ul universal. Iar pentru romani, iata o serie de articole despre anunturi gratuite locale, care de care mai dubioase, asta ca sa va faceti doar o idee.
Desigur, exista si site-uri cu anunturi mai profesionale, dar ele nu fac decat sa ofere solutii cumparatorului si vanzatorului (adica ce ar trebui sa faca), nu si voyeur-ului curios sa afle ce produse sau servicii ciudate au oamenii de oferit. Eu, de exemplu, sunt genul de persoana care merge la bazaruri nu sa cumpere, ci sa vada ce fel de chestii inedite sunt de vanzare; uite asa am descoperit odata un goblen cu Amy Winehouse, care ar fi mers bine in camera mea alaturi de un bibelou Michael Jackson.
De aceea am si fost incantata acum cativa ani, cand am descoperit o locatie care putea fi ea insasi muzeu al kitch-ului. Nu am ezitat sa ma mut acolo, dar am fost usor surprinsa ca, o data cu plecarea fostilor chiriasi, gramada de lucruri care ne inconjura nu s-a redus considerabil. Era ca si cum Stan Marsh si Mr. Mackey, suferind de stocare compulsiva, respectiv colectare patologica, locuisera acolo impreuna.
Numeroase obiecte ridicole, uitate sau mai degraba nedorite de proprietari, dar si de generatii de alti locatari, s-ar fi putut licita online nu pentru bani, ci in schimbul unor zambete virtuale. Dar pana sa fac asta, casa a fost curatata si nu am mai ramas decat cu poza aceasta reprezentand neonul care a inmugurit in bec, din bucatarie. Pana si "fresca" de pe faianta din bucatarie a fost acoperita de vopseluri. A mai supravietuit doar un tablou enorm cu un peisaj din acela pescaresc. Iar eu m-am mutat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.