vineri, 22 martie 2013

Cercetarea de piata online

Studenta fiind, am lucrat ca "operator de teren" la cateva cercetari de piata, pentru niste bani de buzunar. O gramada de oameni au fost destul de amabili sa-mi raspunda la intrebarile din chestionare, asa ca mi-am promis ca si eu voi raspunde tinerilor care incearca sa ma opreasca pe strada in acelasi scop, ca sa faca si ei un ban cinstit.
Din pacate insa, aproape de fiecare data cand ma abordeaza cineva sa raspund la astfel de intrebari, sunt grabita sa ajung altundeva. Mai nou, exista multi oameni care fac strangere de fonduri pentru diverse cauze (in care nu am incredere), deci cand vad ca se apropie cineva de mine cu niste foi pe un suport, fac stanga-mprejur. Am mai raspuns si la un interviu telefonic in cadrul unui sondaj de opinie, dar si aceasta modalitate presupune sa fii contactat atunci cand nu ai alta treaba de facut, ceea ce e dificil, fiindca nici ei nu lucreaza seara si in weekend.
Astfel, cand am auzit de posibilitatea de completa chestionare online, mi s-a parut o idee buna. Nu in ultimul rand, respondentul dintr-o cercetare de piata are mai mare influenta asupra produsului sau serviciului unei companii decat are un alegator cand voteaza primari, parlamentari etc. In concluzie, aceste cercetari au mai multe sanse sa respecte parerile exprimate decat orice alte sondaje de opinie.

Un comentariu:

  1. Cei ce doresc sa-si exprime parerea si in cadrul sondajelor www.VoceaPacientului.ro : "Mituri despre sanatate" participa in fiecare vineri la tragerea la sorti a unui premiu. In luna aprilie premiile sunt: 3 rollere Parker si o rama foto digitala Philips. In cazul in care completezi mai multe sondaje iti oferi mai multe sanse de castig.

    Azi sunt disponibile 4 sondaje: Mituri despre boala cardiaca, Mituri despre cancer, Mituri despre sanatate mintala & violenta si Mituri despre bolile respiratorii. Mai poti accesa si peste 500 de 'pastile' cu stiri medicale de calitate, peste 120 de prezentari cu sfaturi medicale practice sau poti sa te relaxezi urmarind colectia de secvente amuzante de pe pagina e-fun. In plus, in fiecare vineri gasesti stiri medicale noi.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.