marți, 5 februarie 2013

Tirebouchon bistro

La inceputul acestui an am descoperit un nou local aproape de cartierul meu, aflat intr-o casa veche, in stilul cladirilor frumoase din zona. E vorba de Tirebouchon, un bistro in care intrarea se face din curte printr-o scara de piatra la etajul I (sau un parter inaltat); in fata, cum intrii, se afla un bar de lemn, primitor. Adresa este Lascar Catargiu, nr. 27, deci probabil aici se profita din plin - la orele pranzului, dar si dupa-masa - de fluxul de corporatisti din vecinatate sau dinspre Piata Victoriei.

Eu m-am dus in schimb seara, cand nu am intampinat probleme sa gasesc o masa la nefumatori, in partea stanga. Am stat chiar intr-un separeu dragut, probabil un fost balcon, in care inca mai exista o sumedenie de plante. Ca si pe masa, unde din pacate nu era schimbat suportul de farfurie de la fostul client. L-am murdarit atat de grav incat sa nu-l mai foloseasca si la urmatorul musafir. Am mancat o supa crema, caci atat imi permitea bugetul, un fel de mancare ce a capatat gust dupa asezonare generoasa cu condimentele de pe masa.

Bauturile aveau preturi medii spre mari, iar servirea a fost prompta. Muzica era de-a dreptul relaxanta: chill-out, jazz, bossa-nova. Nu am testat toaleta, dar locul parea curat. Exista si un meniu de ceaiuri si desigur ca se poate merge acolo doar la o cafea, insa locul este mai degraba restaurant. Daca vreti sa va satisfaceti foamea si setea, nu doar sa gustati o prajitura, costa cam 50 de lei. Asta fara sa includem un vin bun, deschis pe loc cu tirbusonul.

2 comentarii:

  1. intr-adevar locatia este minunata,lucru ce nu face decat sa ma bucure ca oamenii au inceput sa investeasca in locuri intr-adevar frumoase cu o istorii interesante si aer burghez.
    In rest, din pacate, bistro-ul nu imi inspira nimic.Ar trebui sa fie o atmosfera calda,cu oamnei zambitori...
    Nu am vazut nici un chip placut,toti par a fi plictisiti si suparati ca se afla in acel loc.De asemenea subscriu la faptul ca suportul de masa era patat ,preturile mi se par cam mari,iar multe feluri de mancare lipsesc din meniu.Din ce am observat bistroul se vrea cu pretentii dar meniurile zilnice nu fac altceva decat sa demonstreze contrariul.Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un soi de cantina cu pretentii. Pacat de locatie.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.