miercuri, 6 ianuarie 2010

Hai 5, reteaua


Am pastrat ce era mai bun pentru finalul miniseriei despre retele sociale in Romania. Sa vedem...
- cum ii vad twitteristi pe cocalarii si pitipoancele de pe Hi5: sunt superficiali si indecenti (no surprises)
- cum ii vad cei de pe facebook: oameni pentru care conteaza doar ego-ul lor si distractii ieftine de joasa speta
- cum se vad ei insisi: Hi5 e eterogen, divers (asa, ca New York), iar comunitatea se imparte in cel putin 2 categorii - pustii de liceu care alearga dupa atentie si nostalgicii dupa adolescenta care intra cand sunt plictisiti.

Pentru toti userii sai, Hi5 este un loc pentru distractie, unde impartasesti clipuri amuzante sau alte chestii noi (foto cu noul BMW, de ex). Deci, un loc unde se cauta atentie!

O prezenta reala a unui brand pe Hi5 presupune formarea unei comunitati a celor interesati de un anumit produs, ceea ce ar fi perceput ca un simbol al transparentei si deschiderii.

Cam putine date despre cea mai numeroasa comunitate virtuala din Romania, dar e un inceput. Pana isi vor da seama anumite branduri de potentialul Hi5, multi se vor muta pe Facebook, probabil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.