miercuri, 21 octombrie 2009

Nu stii de unde sare iepurele



Stiti Facebook? Stiti quiz-urile stupide de pe Facebook? Ei bine, unele au pretentii intelectuale. De exemplu, "What sort of thinker are you: Strategist, Theorist, Ethicist or Philosopher?" pe care il puteti face pentru distractie, daca sunteti genul de oameni pe care ii distreaza asa ceva.

Ce vroiam sa spun este ca pana si testele astea pot fi o sursa de inspiratie pentru altceva, asa cum mi s-a mai intamplat. Rezultatul acestui test a fost in cazul meu "You're a Futurist: Like R Buckminster Fuller" si, spre rusinea mea, nu mai auzisem de dl Fuller, desi eram familiara cu domurile geodezice pe care le-a proiectat.

Aceasta descoperire am facut-o, previzibil, prin intermediul wiki (nu e vina mea ca asta e prima legatura care apare in Google) unde am fost curioasa de versiunea in lb romana. Se pare ca cineva s-a apucat de tradus, desi subtire, asa ca am ajutat si eu cu 2 paragrafe. Cel cu termenii inventati de Fuller necesita totusi cunostinte lingvistice mai avansate, asa ca daca vreti sa dati o mana de ajutor faceti-va cont wiki in caz ca nu aveti si modificati aceasta pagina. Un tip ca Fuller merita sa fie mai cunoscut, chiar si in Romania.

4 comentarii:

  1. Eu sunt de parere ca stim de unde sare iepurele , dar problema cea mare este unde sare iepurele !
    Daca iepurele sare acolo unde nu trebuie sau nu e nevoie ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. designed = proiectat. În domeniul construcţiilor se aplică.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=v7OBTiyMoSE

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.