luni, 12 octombrie 2009

Messengerul, instrument de masurare a oamenilor (II)


Continui seria articolelor "neserioase". Astazi, despre statusul de pe messenger. Din nou, numai informatii de calitate...

Dupa cum stiu toti elevii de scoala primara, pe mess poti fi disponibil, ocupat, sau invizibil. Inainte, puteai avea statusuri gen "ma intorc imediat", "am iesit afara", "nu sunt la birou" dar acum nu se mai poarta. Poate doar sa fii available cu un status ca "nu's la taste", "foarte busy" etc. In schimb, apare tot mai des "sunt mobil"= am IM pe celular.

Exista oameni care sunt vesnic invizibili, ocupati sau nu, desi pierd mult timp pe mess. Dupa cum exista statusul DNFD pentru cei care incep ei conversatia. Dar nu toti au un real status message. Cei care vor sa iasa in evidenta, adauga un www la statusul lor, ca sa albastreasca niste statusuri cum ar fi "@work" sau alte chestii de mare importanta.

Daca vrei sa fii cool, iti instalezi un plugin care arata tuturor prietenilor ce muzica asculti pe Winamp. Dar, depinde de grupul tau de referinta. Daca statusul tau spune ca asculti o manea, s-ar putea sa dispari din anumite liste. Dar nu prea multe, pt ca majoritatea utilizatorilor inraiti de mess sunt coca/piti. Eventual, pune un link spre un video de pe youtube.

Cat despre cei care impartasesc ce fac/la ce se gandesc, avem din nou cateva categorii:
  • indicatorii lucrurilor evidente: "afara ploua, ce urat..."; daca locuim in alte parti, oricum nu ne intereseaza cum e vremea la tine in oras/sat.
  • prietenii care nu se pot deconecta "dorm. daca e ceva, buzz me" (daca ai peste 15 ani si scrii asta, cauza e pierduta...)
  • sensibilii, in general femei, care au mereu pregatita o expresie de adanca profunzime "Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni, ci sa stii sa dansezi in ploaie..." sau profunda adancime "In viata, joaca teatru numai cei care nu au nici un rol..."
  • cei care scriu chestii numai de ei intelese "iepurele a sarit din copac" ok...
  • originalii plagiatori, preferabil cu citate in engleza "he who laughs last didn't get the joke".
  • pragmaticii, care ne anunta ce combinatii mai invart "vand ipod nano", "inchiriez apt 2 camere", "dau meditatii" etc; aici ii includ si pe cei cu status pimp.
  • bloggerii, care pun link la, bineinteles, noile lor postari.
Nu, n-am terminat de vorbit despre mess. Sunt atatea lucruri neinteresante care trebuie inca scrise...

6 comentarii:

  1. Vecina , din cate mi-am dat eu seama , tu faci parte din aia invizibilii ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda fiecare cu povestea lui pe messenger....unii sunt placuti altii mai putin.....daca suntem selectivi e si mai bine :)
    marea majoritatea a oamenilor intra in categoria de normal sau banal.....iar cei cu adevarat interesanti sunt destul de putini ...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vorbesc mai mult pe skype dar am si cont pe messenger. pe messenger sunt mai tot timpul on line, cand ma conectez. si bineinteles imi pun link catre blog :). la ce categorie m-oi fi incadrand???

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia cu ''Dorm'' sunt de departe cei mai distractivi oameni. N-am inteles niciodata logica lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @krossfire tre sa stie toata lumea cand dorm ei. si cand fac baie, si orice. sa nu cumva sa inchida messul, ca reteaua nu ar supravietui fara ei. doar nu vrei sa faca economie de energie electrica, ca doamne fereste salvam planeta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Ma numesc anca,sunt din comuna poiana mare judetul dolj,am 14 ani,sunt in clasa a7,id-urile mele sunt anca943 si ancaelena34 poze cu mine aici http://anca943.hi5.com/friend/p445522868--patrascioiu+_anca-elena--html sau http://anca943.sunphoto.ro/Eu

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.