marți, 15 septembrie 2009

Offline 2.0

Am fost aseara la Pizza Hut, unde am mancat si am baut bine, la terasa de vizavi de ASE. Cu cine am fost? Cu vreo 80 de oameni, din care m-am chinuit sa dau mana cu o mare parte. Bineinteles, cel mai intens am socializat cu colegii de la internship 2.0, care sub "aripa" lui Sorin Tudor au organizat acest eveniment de cunoastere si recunoastere a bloggerilor, twitteristilor si altor internauti.

Printre vedete, ca sa zic asa, i-am vazut pe Piticu, Gogu Kaizer, Geo Atreides... In rest, o gramada de nume vag cunoscute, dintre care unii m-au recunoscut la fel de vag. All in all, a fost o seara reusita, am primit si diploma de apreciere de la "Marie-Jeanne" (Sorin deghizat, pentru connaisseurs)

Inainte nu ma pasionau astfel de socializari, acum o astept pe urmatoarea...Traiasca PR-ul ;)

15 comentarii:

  1. foarte drăguț, n-ai avut inspirația să iei un aparat de fotografiat cu tine?
    de obicei relatările de la astfel de evenimente însoțite de poze sunt apreciate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pentru cei care au terminat ASE-ul si pentru cei care inca mai studiaza acolo terasa Pizza Hut este intr-adevar un loc special, in materie de socializare. Cand intrai acolo, puteai fi sigur tot timpul ca o sa dai de vreun coleg pe care-l stii din vedere si care a preferat (ca si tine) o felie de pizza in locul cursului de Macro.
    Imi amintesc cum ne strangeam acolo circhine dupa examenele mai nasoale, ca sa ne inecam amarul sau, dupa caz, sa bem de fericire...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pizza Hut Dorobanti are cea mai mare terasa pe care o poti gasi in Bucuresti. Daca au incaput aseara 80 de oameni! Nu am fost acolo, dar am auzit numai de bine despre ce s-a intamplat. Despre pizza lor stiu ca e cea mai buna. Si au si cei mai aratosi si simpatici ospatari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat a costat evenimentul si cine a platit ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @dani sper ca acum esti multumit
    @romania inedit am platit eu, m-a costat o intreaga alocatie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vecino, nu mai pacali lumea... :)) Tot ce s-a mancat si s-a baut la Pizza Hut a fost din partea casei. Au fost foarte amabili si generosi. Ospatarii ar trebui premiati pentru cat rapizi si indemanatici au fost.

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim da, din partea casei mele. i own za house muhahaha. pai normal ca ospatarii sunt buni, doar i-am ales pe spranceana. just kiddin', chill...

    RăspundețiȘtergere
  8. @romania inedit
    imi cer scuze ca nu ti-am trimis o invitatie speciala (credeam ca toata lumea stie), dar vor mai fi si alte evenimente :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Exista intalniri periodice ale autorilor de bloguri ? Wow. Dar macar sa spuna niste chestii cu miez, gandite, nu doar de dragul de a scrie. Ca o persoana care e implicata in asa ceva, ce parere ai de blogul meu ? Daca nu-ti place, o sa te urasc toata viata. Glumesc.

    Sincer, te invit sa citesti si blogul meu din cand. Poate gasesti ceva interesant. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sergiu nu sunt foarte implicata in blogging asa ca parerea mea nu e neaparat relevanta. dar cred ca ideea blogului tau e interesanta, si anume ca cineva poate sa urmareasca de la distanta viata in Canada. Poate ar fi bine sa ai articole scurte si care atrag atentia prin originalitate. mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. @vecinadeblog
    Cred ca ce scriu e original tocmai prin prisma experientei mele de aici. Nu stiu pe cineva care sa traiasca in Romania in momentul asta si sa scrie despre ce vad eu zi de zi aici.

    Parerea mea este ca, totusi, un articol de pe blog trebuie sa arate modul in care gandesti despre anumite probleme care sunt la ordinea zilei sau metita aprofundate. Iar dezbaterea de idei sa fie civilizata.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Sergiu exista diferente intre blogurile bune si blogurile de succes...;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @vecina
    Al meu e bun, nu de succes. :)) Alea de succes fac si bani din ele.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.