duminică, 12 aprilie 2009

Am nimerit pe...


...Stumble Upon, care îmi făcea cu ochiul de ceva timp, dar eu îl ignoram. Când în sfârşit am văzut care e treaba, am devenit dependentă. Am navigat din site în site cam tot timpul meu liber, zile la rând. Câteodată nimeream pe câte un blog atât de haios încât simţeam nevoia să citesc toate post-urile de la începuturi şi până în zilele noastre. Evident asta prelungea timpul irosit cu plăcere.
Totuşi, nici până acum n-am înţeles clar cum funcţionează. Fiecare site este reviewed şi cu cât e mai popular cu atât are şanse să apară printre primele. Apărând printre primele, are mari şanse să fie popular...Ok, dar după ce trec zeci de pagini web la favorite, ar trebui să-mi înveţe gusturile şi să-mi facă recomandări când mă loghez, ceva în genul photoree. Şi atunci, de ce ne învârtim uneori în cercuri de vreo zece veşnice site-uri, când Internetul are nenumărate locuri demne de vizitat?
Apoi am descoperit că nu sunt singura nemulţumită. S-a făcut deja o "plângere" oficială pe Encyclopaedia Dramatica. Eu n-aş fi atât de dură (dar nici la fel de amuzantă) pentru că, în fond, stumbleupon m-a purtat prin diverse emoţii, de la povestiri mişcătoare la poze surprinzătoare trecând prin muzică bună. Poate spun asta pentru că n-am gusturi elitiste sau doar pentru că sunt încă, totuşi, o newbie. Peste ani şi ani îmi voi aminti această mare descoperire, aşa cum colonelul Aureliano Buendia îşi amintea de ziua când tatăl său l-a dus să vadă marea invenţie a secolului: gheaţa.

5 comentarii:

  1. Enciclopedia Dramatica e simpatica pe teme muzicale dar parca tot Unciclopedia e pe locul 1 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar asa de ce? pentru ca poate nu-i intereseaza aspectul asta sau au pierdut din vedere dar poate totusi in urma complaintului facut or sa faca ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. :) "complaint" in sensul ca i-au facut pe aia cu ochi si cu otet, pe enciclopedia dramatica e numai satira, ca un fel de pamflet. dar din anumite puncte de vedere aveau dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai mare grijă că dă dependenţă, am amici cărora le tremură mâinile când e picat StumbleUpon :))

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.