miercuri, 4 martie 2009

Să diversificăm sau să unificăm?

Presupun că e o logică pentru care nu a apărut încă o aplicaţie care să înglobeze blogul, contul de twitter si cel de facebook etc. În schimb, sunt tot felul de legături între ele.

Pe facebook există blogcast, care îţi pune automat în pagină ultimele postări de pe blog. Viceversa nu prea merge, decât poate să pui link în (profilul de) blog la profilul de pe facebook. Nu ştiu alţii cum sunt dar eu am pe Facebook ca prieteni o grămadă de străini care mi-au dat add pentru că au crezut că e un concurs de cine are mai mulţi prieteni dar care nu înţeleg româna (în care e scris blogul) sau prieteni pe bune care chiar dacă citesc, nu ar comenta ever ce scriu eu pe blog şi nu folosesc twitter.

Tot pe facebook există aplicaţia twitter, de unde poţi să îţi updatezi statusul de...surpriză! twitter. În schimb, nu se modifică şi statusul de la facebook, care n-are nicio legătură cu cel de la twitter. Mie asta mi se pare ciudat, pentru că e aceeaşi întrebare ("ce faci acum?") Una fac pe facebook şi alta pe twitter? În plus, e inutil: nu am nevoie să intru pe facebook dacă vreau updatez statusul la twitter, e de ajuns să fiu pe twitter!...

Pe blog poţi pune link spre contul de twitter şi pe twitter spre blog, dar oamenii care te urmăresc pe twitter nu sunt neapărat cei care îţi urmăresc blogul (cel puţin la blogger este aplicaţia "persoane interesate"). Deci, mă interesează ce faci acum, dar nu ce articole postezi. Sau invers: îmi pasă ce scrii, dar nu ce faci.

Cireaşa de pe tort este contul IM, în România asta însemnând Yahoo, care este şi serviciul preferat de mail, mai ales datorită uşurinţei de a face grupuri. Deocamdată, eu nu ştiu decât de pingbox pentru bloguri şi bineînţeles posibilitatea de a pune la status un link către blog (sau twitter sau facebook...) Mai aştept, până la urmă trebuie să ne integrăm în absolut. Vodka.

2 comentarii:

  1. Exact aceeasi logica pentru care nu exista smartphone-uri cu toate functiile posibile, pentru care un telefon cu o camera de 8MP nu va fi un telefon bun pentru business , pentru care exista doua modele de laptop cu o diferenta infima care putea foarte bine fi integrata intr-unul dintre modele ca optionala....in fine, intelegi , tehnologie = money iar diversitatea scoate mai multi bani din buzunarul investitorilor si mai mult timp din viata utilizatorului din ce in ce mai usor de manipulat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, dar poate sa apara si un investitor care sa-si dea seama de dorinta oamenilor de a avea all in one si cred ca ar iesi ceva bani din asta...

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.