duminică, 15 martie 2009

Prieteni care nu-s pe twitter mă învaţă twitter


...Aşa am primit un articol scris de Chris Pirillo care mi-a fost chiar util; mă rog, cât de util poate fi un articol despre twitter. Este vorba despre câteva aplicaţii interesante:
twitalyzer îţi arată influenţa ca twitterer şi nu numai, pe baza unor date ca frecvenţa update-urilor, nr de followers, etc. Este un instrument care te ajută să-şi dai seama cum să devii mai bun la twitter, dacă se poate spune aşa.
twitoria e mai puţin util, îţi arată oamenii pe care îi urmăreşti care sunt inactivi. Eu am descoperit astfel un prieten care nu a scris nici un mesaj de când s-a înscris, şi l-am îndemnat (pe mess) să twexploreze că până la urmă s-ar putea să-i placă.
monitter pare util, dar eu nu am reuşit să scot cine ştie ce din el, poate nu am scris cuvintele cele mai potrivite. Poţi introduce până la 3 cuvinte cheie ca să vezi cine scrie despre ele (live) dar rezultatele sunt separate, nu înglobate. În plus, poţi alege cică oameni dintr-o anumită zonă care scriu despre acel lucru, dar eu n-am reuşit să fac setarea respectivă.
filttr (aviz amatorilor - filtru nu flirt) mi s-a părut foarte interesant. Ai posibilitatea să îţi stabileşti priorităţi prin alegerea de cuvinte cheie şi persoane dintre cele pe care le urmăreşti sau amândouă combinate. Practic, you cut the crap. Îţi transformă homepage-ul twitter într-o pagină mai uşor de folosit, asta şi pt că lângă fiecare update de la cineva ai şi opţiunile retwit şi direct message, nu numai reply şi favorite.
twtvite e util pentru cei care vor să organizeze evenimente reale într-o anumită zonă şi pot invita prieteni selectaţi.
futuretweets also rulz pt cei care dintr-un motiv sau altul nu pot twitteri la un moment dat, dar vor să folosească twitter cu regularitate - se pot programa update-uri. Se pierde spontaneitatea, totuşi e o idee bună.
twiturly găseşte linkurile cele mai populare de pe twitter (în general) dar deocamdată nu funcţioneşte. Nu conteşte, trecem la
twitscoop e alt tool care afişează tot ce se scrie pe twitter în legătură cu un cuvânt cheie, la fiecare 20 de secunde.
twittersnooze îţi permite să nu mai urmezi pe cineva (de ex pt ca are o perioada prea guralivă) pe o perioadă de la 1 zi la o lună, timp în care vei avea - evident - un om mai puţin la following.
More to come.

3 comentarii:

  1. Un twitterfox acolo si e suficient avand in vedere ca ultimul meu ''tweet'' e o recomandare de melodie.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.twittlink.com/ - poti gasi link-urile cele mai tweet-uite :). Fata de twiturly are in plus analiza semantica, si anume permite agregarea diferitelor link-uri care vorbesc de acelasi subiect.

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim
    ms fain! cd mai vii pe aici (sper sa revii) poate lasi un id ca sa comunicam mai bine :)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.