marți, 3 martie 2009

Noi moduri să te binedispui

Aseară m-am jucat cu widgetul Lastfm, care se sincronizează şi cu ce ai în Winamp. Eu aveam, printre altele, stand-up comedy. Aşa că mi-a venit ideea să fac un radio (evident, last fm) nu pentru muzică, ci pentru comedie. Am scris George Carlin şi programul a selectat în playlist câţiva stand-up comedians pe criterii de asemănare.

Până acum, foloseam Youtube pentru asta. Dar mi se pare mai uşor, pentru că nu trebuie să-l aleg eu pe următorul când se termină un act, pot să stau pur şi simplu în fotoliul meu şi să râd. Nu tot ce am ascultat a fost extrem de amuzant, dar am (re)descoperit nişte chestii comice.

Din ciclul lăsaţi-vă de fumat, unul din tipii redneck de la blue collar tv vorbea despre noul regulament de separare a fumătorilor de nefumători, care a dus la construirea unei cutii de sticlă într-un aeroport (american), pe post de fumoar. Ceea ce a inspirat metafora "acvariu cu fumători", care sunt un fel de freaks puşi la expoziţie. Dacă schimbi avioanele şi ai o fereastră între zboruri, poţi să îţi duci copii să se uite la fumători: "uite, tati, ce mare e ăla!"; dar nu-i lăsa să pună mâna pe geam, că sperie fumătorii :)

Şi mai tare, şi mai clar antifumător a fost un alt comediant, de data asta negru. Nu redau aici toate glumele (descoperiţi-le voi) dar mi s-a părut absolut genială ideea: fumătorii vor avea la un moment dat o Rosa Parks, o bătrână care va refuza să stea într-un bar pe locurile din spate, pentru fumători, ceea ce va duce la o răscoală; fumătorii vor realiza că sunt şi ei plătitori de impozite ca toţi ceilalţi şi vor pleca în marş spre Washington; dar, dată fiind proasta condiţie fizică, vor renunţa la marş şi vor trimite doar nişte scrisori :))

Se zice că Internetul a plecat de la dorinţa informaticienilor de a trimite bancuri cât mai rapid între ei. Am evoluat de atunci, dar până la urmă, tot aceste lucruri mărunte aduc mari bucurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.