vineri, 9 ianuarie 2009

Un pas mai aproape de normalitate. Pe când până la capăt?


De când s-a dat legea conform căreia în localuri trebuie să fie un spaţiu al nefumătorilor de cel puţin jumătate din suprafaţa localului, alegerea mea legată de unde ies în oraş nu se va mai reduce la cele două locuri unde oricum se respecta regula asta şi înainte.
Suntem departe de ţările în care fumatul este interzis în locurile publice, dar sunt curioasă cum se va respecta şi legea asta, atât cât e. Probabil fumătorii se opun noii reguli pe motiv că ei sunt mai mulţi, deci merită mai mult spaţiu. Am fi şi noi mai mulţi, doar că de obicei stăm acasă să mâncăm/bem ceva, ca să nu trebuiască să facem baie pe cap şi să ne spălăm hainele după o oră de stat în bar, în condiţiile în care ne-am dus acolo curaţi.
Nu e nicio ameninţare pentru fumători, au în continuare spaţiu în care să se manifeste. Că doamne fereşte! şi-ar pierde 80% din personalitate fără tutun. Dar pentru toţi doritorii de cool out there, we got news! The next best thing este narghileaua! Bună mai ales când în loc de apă se pune alcool :) Iar dacă o ţigară merge cu o cafea, narghileaua merge cu un ceai bun. Ceai adevărat, nu de muşeţel. Ceea ce se poate organiza şi acasă.
Deci...să se facă mai multe gelaterii şi cofetării care din nu ştiu ce motive au cam dispărut (am teoriile mele legat de asta...) dar şi locuri în care poţi bea o bere, două, nouă, fără să devii involuntar dependent de nicotină.

5 comentarii:

  1. subscriu la chestia cu nicotina:). ieri am fost la restaurantul La mama din Piata Alba Iulia si am cerut locuri la nefumatori. spre surprinderea mea ospatarul mi-a spus ca de acum incolo in restaurantul respectiv nu se mai fumeaza deloc. asta da surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca au facut ceva in plus fata de ce li se cere ceea ce e de admirat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e foarte ok asa. La Springtime-ul del a Universitate admir prezenta ventilatoarelor pentru fum in spatiul pentru fumatori. E de bun simt :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Narghilea cu alcool? Never tried that.

    @krossfire: Adică la Springtime-ul la care în vară a fost descoperit un viermişor într-un hamburger? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca au descoperit un viermisor in hamburger inseamna ca era mai bun decat alea de la mac, in care nu rezista nicio fiinta vie, ca-s din plastic. Principiul fastfoodurilor e ca daca nu te ucide fumul te ucide mancarea lor.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru feedback! Dacă ai o întrebare, voi răspunde cât de curând posibil.